Sunday 12 July 2015

ENJOY'S CORNER


pemilik kedai: Ijoy & Sharifah Shahira
(entah betul ke tidak aku eja)

aku search di internet antara kedai best utk di lepak, so jumpa yang ini. buat pertama kali aku pergi dengan Marbawi & Gejetto. Ingat nak ajak Faiz, call x angkat.

Sebenarnya x tahu pun milik artis, tapi bila dah lama lepak2 kat situ perasan ramai artis kat situ, nama??? mmglah aku kurang kenal, cuma pernah tgk la berlakon kat tv. korang tgk mesti korang kenallah.

So...malam tu kami minum2 je, order - air sampai - bayar. serupa juga kalau makan, order - makanan sampai - bayar. x perlu ke kaunter. Kat sini ada jual rokok. hahaha. Ada jual vaps, ada shisa. rata2 kat cn aku tgk dok hisap vaps. ok. Ada big screen....gerai makanan yang banyak. Gerai diberi nama Studio. Misalnya Studio 1 jual nasi lemak, studio 2 jual maggi ketam...contoh la. Ada berbelah jugak la studio. 

Tempat mmg selesa untuk lepak!!! kalau hujan la aku nampak kelam kabut sikit, bumbung terhad. kawasan kedai dan suasana yang tenang dan aman, tak mcm kedai mamak. Kedai tutup jam 3 pagi.

Sebelum balik aku bungkus nasi lemak ayam berempah. Harga RM8 sebungkus/ sepinggan. Memang sedap. rugi x try!!!

Nak pergi?!?!?!?! search je kat google map atau waze enjoy corner melawati. then follow. Insya'allah sampai (aku boleh smapai xkan korang x leh sampai)

So next time aku nak datang lagi. mmg best!!! 9 bintang.

No comments:

Post a Comment